HARDLOOPTRAININGEN.

WIJCHEN –Wil jij graag beginnen met hardlopen, maar weet je niet hoe? Of loop je al regelmatig hard, maar wil je graag eens professionele begeleiding? BE-RUNNING maakt het mogelijk. Onder begeleiding van hardlooptrainer Paul Eichelsheim.

Wij bieden u 3 pakketten aan.

  1. De beginnersgroep

  2. De beginners+groep

  3. De gevorderde groep


CURSUS HARDLOPEN VOOR BEGINNERS

De wind door je haar, de frisse lucht, de grond onder je voeten en het gevoel van vrijheid: maak het mee tijdens een 12 weken durende cursus. In deze periode bouw je op van 1 naar 30 minuten hardlopen en je leert ook alle beginnerstrucs. Je conditie verbetert en dat voel je: je wordt steeds fitter! Elke kilometer verbrand je ook nog een flinke hoeveelheid calorieën/vet. Voor diegene die wil deelnemen aan de beginnersgroep, is het nodig dat 1 uur probleemloos gewandeld kan worden. Je moet lichamelijk gezond zijn en uiteraard de intentie hebben om te werken aan je conditie en lenigheid als basis voor een gezond lijf.


Wij starten in Augustus 2019

met weer een nieuwe 12 wekelijkse cursus hardlooptrainingen voor absolute beginners m/v op maandag- en woensdagavond 19:00 uur t/m 20:00 uur. Tevens is het een mooie uitdaging om te gaan trainen voor de 7H bij nacht (afstand 7km ) op zaterdag 16 november 2019 of voor de 7H-loop (afstand 15km ) op zondag 17 november 2019. Durf jij de uitdaging aan?

 

 

Basis techniek

In de looptrainingen ligt het accent op: techniek, kracht, coördinatie, lenigheid en uithoudingsvermogen. Een training begint altijd met een warming-up en wordt afgesloten met een cooling-down. Daarnaast zal door middel van intervaltraining de loopconditie worden uitgebouwd. Iedereen kan op zijn eigen niveau meedoen.

Als aanvulling op de looptrainingen wordt er aandacht geschonken aan algehele rompstabiliteit (core stability). 

Beginners+ groep

Om aan deze groep te kunnen deelnemen, moet je minimaal 30 minuten aan een stuk kunnen hardlopen. In deze training ligt het accent op het uitbouwen van de hardloopconditie naar een uur, waarbij de intervaltrainingen iets pittiger worden. Deze trainingen dragen bij tot verdere progressie.

Ook geschikt voor de loper die uit de beginnersgroep wil doorstromen.

 

Gevorderde groep

Geschikt voor lopers die minimaal 45 minuten achtereen kunnen hardlopen met een gemiddelde snelheid van 10 km/uur; evt. kan ook wedstrijdgericht getraind worden. Uitbouw van de conditie naar minimaal een uur, ca. 10 km. In deze training is er veel aandacht voor loopscholing, het verbeteren van de coördinatie en het verder uitbouwen van de snelheid.

Hardlopen kan iedereen!


Bent u nou een beginner, een half gevorderde of een gevorderde loper iedereen is welkom jong of oud. Regelmatig organiseren ik geheel vrijblijvend en gratis een run, dus houdt de site in de gaten. De trainingen die ik u geef, zijn volgens de Klaas Lok Souplessemethode.Wil je nou ook een keer meedoen met een hardlooptraining neem dan contact met ons op en vraag om een gratis proefles.


Startlocatie

Suikerbergseweg 10, (Oni gebouw ) te Wijchen. In verband met een deelnemerslimiet vooraf aanmelden via info@www.be-running.nl. of via onze contact lijst.

HARDLOPEN KAN IEDEREEN BE A HERO AND RUN WITH US!